»Ponosni smo, da lahko prispevamo h gradnji kulture za najmlajše, da jih uvedejo v pisan svet umetnosti, kulture, dogajanja, najrazličnejšega ustvarjanja, hkrati pa seveda tudi vzgojijo v občinstvo, v osebe, ki bodo vse življenje ostale povezane s kulturo in umetnostjo ter z njenimi institucijami.«
»S projektom bomo lahko razširili ta nabor deležnikov iz učiteljic in učiteljev, se pravi tistih, ki se poklicno in profesionalno ukvarjajo s tem, še na ljudi, ki to počnejo v drugih institucionalnih ali neinstitucionalnih oblikah.«
»Ki je pomembna tako za razvoj posameznika od malih nog do pozne starosti kot demokratične vključujoče družbe.«
»Ključna pri gradnji družbe prihodnosti, razpira poglede in rešitve za izzive, s katerimi se spopadamo na področju ustavljanja podnebnih sprememb, krepitev medkulturne strpnosti pa postavlja temelje trajnega miru.«
»Katastrofalne poplave, ki so prizadele skoraj polovico države, niso le poškodovale in uničile domov in infrastrukture, ampak so močno prizadele tudi naš kulturni ekosistem in dediščino.«
»Naš fokus so razvojni cilji, ki povezujejo kulturo z zdravjem in trajnostnimi mesti, ter spretnosti in orodja za reševanje socialne in ekonomske neenakosti.«
»Kulturno-umetnostna vzgoja je področje, ki je na presečišču vzgoje in izobraževanja ter kulture in umetnosti, zato obe ministrstvi, Ministrstvo za kulturo in Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, že od leta 2006 načrtno skrbita za sodelovanje in partnersko povezovanje vzgojno-izobraževalnih zavodov in kulturnih ustanov ter umetnikov.«
»Ponudba umetnosti za otroke je široka, raznolika in pisana in prav je, da otroci to širino začutijo in preizkusijo. Prav zato je izjemno pomembna premišljena izbira.«
»Ponudba umetnosti za otroke je široka, raznolika in pisana in prav je, da otroci to širino začutijo in preizkusijo. Je pa prav zato izjemno pomembna premišljena izbira, upoštevanje starosti in stopnje razvoja, izkušenj z umetnostjo in dinamike skupine otrok.«
»Tega področja v vseh letih samostojne Slovenije nismo uspeli institucionalizirati, kar pomeni, da ne obstaja organizacijska oblika ali telo, ki bi skrbela za njegov razvoj in dostopnost. To je bil tudi eden izmed razlogov, zakaj smo zlasti nevladne producente s področja sodobnega plesa prosili, da naj del svojih izvrstnih produkcij preoblikujejo, premislijo na način, da bi jih približali tudi mlajšemu občinstvu. Tako rekoč vsi producenti, ki smo jih povabili k sodelovanju, so nam prisluhnili.«